Shinemmm Herkese merhaba! Üç gündür kabizlik problemi yasiyorum ne yapmam lazim kayisi yiyorum yine faydasi olmuyo
Seheryvz Shinemmm kayısıyı bi cezvede kaynat suyunu iç ılık olunca kayısılarıda öyle ye daha etkili oluyor
Nur16 Shinemmm zeytinyağı çok iyi canım kabızlığı çabuk atlatırsın 1 yemek kaşığı iç dene yani iyi geliyo
Serapasena Shinemmm canın o sıkıntı bende de vardı arkadaşım taze toplanmıs ıhlamur getirdi içiyorum ve hiçbir sıkıntı çekmiyorum çok şükür sende dene istersen
eymeninannesii Cevizi akşamdan suya koyun sabah hem suyu hem cevizi yiyin kayısı aynı şekilde yapabilirsin bide kadın doğum doktorum şunu demişti 1 bardak ılık suyun içine birazcık zeytinyağı koyup ac karnina içebilirsin denedim çok iyi geliyo hatta 1 aydır falan da normal çıkıyorum
Susuem Kara erik hoşafıni tek geçerim neredeyse hamileligimi öğrendiğimden beri sıkıntım var bazen 5 gun bile oluyor ve ciddi anlamda zorluyordu beni şimdi kuru siyah erik yiyorum sabahları bazen hoşafıni yapıyorum eğer kuruşunu direk yiyemezsen bir bardaklik suyun içinde kaynat 5 dk yumuşasın hem erikleri ye hem suyunu iç faydasını göreceksin 😉😁
Nur16 Serapasena hamileyse ıhlamur bitkisel olduğu için günde bir bardaktan fazlası zararlı doktor önermiyo
Yildizozlem Benimde felaket derece de kabız ilacı yazdi doktor ama etkisini göremedm kaysı vs fayda etmiyo
Aygn Shinemmm canm dün sadece 1 yemek kaşığı hakiki zeytinyağı icrm 4 kere wc gittim dene istersen bende sen gb zor çıkan biriyim çünkü
Poncik123 Evin içinde bile olsa hareket et koridorda odalar arasında yürü. Hareket edince bağırsaklar daha çok çalışıyor. Sadece yediklerimiz işe yaramıyor özellikle bende bu nedenle her gün mümkün oldukça en az 5000 adım atmaya çalışıyorum.