Ramerya Kızlar 37+5 teyim dünden beri ağrılarım oluyo. Dün afedersiniz çok gazım vardı ona bağladım ama bugün de oluyor. Bebek bi yerde toplanıyor bacağıma vuran bi ağrı oluyor. Sizce sancı mı?
merimiri Ramerya ya gaz problemi son günlerde bende de çok oldu 38+3 oldum ben Ama öyle aman aman bir sancı bir şey yok yani bende
Ramerya Dkblz gece belim de ağrıdı bugün de karnıma vuruyor doktor kanala girmek için sancı bekliyor artık demişti
Ramerya merimiri ben de geçmeyince endişe ettim biraz. Duşa girdim sanki hafifledi biraz. Adet ağrısı gibiydi aynı. Kanala mı girmeye çalışıyo acaba bilemedim