kızlar selam devlet hastanesinde 1 ay önce interfelite polikiğine gittim bende kromozom bozukluğu olduğu için bana kaç yıllık evli olduğumu ve eşimin yaşını filan sordular sonra elime yapmam için 4 maddeden oluşan test kağıdı verdiler işte ama genetikli filan demediler hiç 3 tane madde testi verdik şimdi sıra rahim filminde yani demek istediğim devlet olduğu için süreç çok uzar mı yada yapmamazlık yaparlar mı birde eşim ikiz koydurmak istiyor bu konuda hiç fikrim yok bilgisi olan yazar mı 🌸✨