Gamzeli-annee Merhabalar anneler bugün kontrolüm vardı doktora gittik normalde 18 hafta 2 günlük ama aynı doktor 18 hafta 6 günlük dedi şimdi hangisini baz almalıyım sizce
esca344 Gamzeli-annee bir fark yok ki son 1 haftaya kadar oynama olması normal günü gününe denk gelmez her zaman bebeğin durusu bile etkiler 2-3 gün oynar demişti bana siz her zaman son dediğini baz alın son haftalar önemli
Fatma3334 Gamzeli-annee 3 4 gün fark var ki yakalıyor bebekler siz son adet tarihine bakın bana 2 hafta önden gidiyor demişti bir ara şuan hatasıyla uyumlu
Mervealya1992 Gamzeli-annee bn adete gore ılerlıyorhm bnmde 1 hafta ilerde cıktıfa ona gore ayaarlayamam sonra cocuqu erken almıs olcakşar
Gamzeli-annee esca344 bende kararsız kaldım o tarihte adetliyim normalde o yüzden kafam karıştı biraz
Gamzeli-annee Fatma3334 son adetim 27 Nisan ilk gittiğimde 2 mayıs diye kaydedelim demişti şimdide 28 nisana değiştirdi
Gamzeli-annee Hamileannem ikinci hamileliğin bu kız bunda baya erken çıktı 9.ayda nasıl olurum bilmiyorum 🫣🤭
Gamzeli-annee Hamileannem ilk gebelikte geç çıkar benim oğlumda da öyleydi bunda erken çıktı bi de kilodan kaynaklı sanırım
Gamzeli-annee Hamileannem kürtajdan sonra hemen hamile kalmışsınız benimde bi kaybım var 6 ay ara vermemi söylemişlerdi senesine tekrar hamile kaldım
Gamzeli-annee Mervealya1992 o zaman bugünü doğru kabul edebilirim bakalım abisine çekerse baya zamanım var daha sizin sezeryan sanırım
Hamileannem Gamzeli-annee karnım çıktı sağ tarafta vajinda bı batma var canımı çok yakıyor neden oluyor bu
Mervealya1992 Gamzeli-annee evet sezeryan olduqu ıcınn ultrasona gore dogurmak mantıksız erken dogmus olur zaten 38de dogum pluyor😂
Hamileannem Gamzeli-annee canim doltor 2 hafta korun demişti eşim çok istiyordu olsun diye beklememisti
Gamzeli-annee Hamileannem hayırlısı olsun canım rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah