Dün gece 5 e kadar uyuyamadım .. 5 de koltukta oturduğum yerde 6 ya kadar uyudum.. maden suyu içtim kesmedi çok ilginç bir şekilde midemi bulandırdı bu durum mahvoldum… süt ,soda ,sakız hikaye kesmedi . Sabah korkumdan kuru ekmek yedim.. şuan yanıyor kavruluyor..
Geçen gün burada birisi bir ilaç ölmüştü
Rica ediyorum
Gaviskon ve rennie dışında bir ilaç önerisiydi neydi o ? Allah rızası için yardım edin