Aycaunalsimsek Eğer tedirginsen bu konuda eve bir şeker ölçüm cihazı al. Sabah,öğlen ve akşam açlık tokluk olmak üzere 6 kere ölçüm yapman gerekiyor. Cihazlar genelde 10-15 fazla gösteriyor. Benim şekerim var kahvaltıda domates yesem onun bile ölçüm yaptığımda şekerimi çıkarttığını gördüm. Arkadaşımda hamile bir kutu dondurma yiyordu yine de şekeri çıkmıyordu. Ama ben külahta bile yesem hemen şekerime yansıyordu. Ben böyle ölçe ölçe anladım şekerimin olduğunu. Mesela makarna şekerimi yükseltmiyor. Ama pirinç tavan yapıyor. Parmaklarımı 1 ay boyunca deldim resmen ama az çok ne çıkarıyo ne çıkarmıyo biliyorum ve ona göre besleniyorum.