Ben de 22. haftadayım. Gebeliğimin başından beri aşırı kusmam ve mide ağrım, yanmam oluyordu ve hiç beslenemedim çok kilo kaybettim hastanede yattım 5 gün. Bu süreçten sonra zofer kullanmaya başladım günde iki kez ve 5 hafta evde serum kullandım 4 litre. 15 hafta zofere devam ettim sonra gastroenteroloji uzmanına gittim ve midemde yara olduğu tespit edildi. Zoferi bıraktım pantpas ve rennie kullanmamı uygun gördü profesör şu an bu şekilde daha iyiyim. Mide yanmasından ve ağrısından kendimden geçiyordum. Bugünümüze şükür.