30+4 günlük hamileyim. Dün biraz fazla yoruldum. Bu sabah kasığıma bir şey batıyor gibi bir ağrıyla uyandım kalktım biraz yürüdüm geçti gibi oldu ama geçmemiş şu an adım atarken belim ve kasigimla bacağım arası acıyor. Ciddi bir şey midir? Muayene olmama gerek var mı?