Haftalar ilerledikçe belirtiler azalır benim mesela sabahları bulantım olurdu zamanla bitti bende 14 haftalığım üşütünce mide bulantısı çekiyorum sadece onun dışında iyiyim evham yapma bence Bi sorun yoktur Allahın izniyle o igne ve senin hap olarak kullandığını fitil olarak kullanıyorum bende ama onlarla alakası yoktur herhalde