Başına boyle bisey gelip sağlıklı doğuran var mı kızlar? :( dünden beri uyku uyuyamadım. 23 haftalık hamileyim. Detaylı ultrasonum vardı 2 hafta önce. Gebelik şekerim var bide. Detaylı ultrasonda mide cebi küçük izlendi dendi. Ama büyük Bi sorunmus gibi söylememişti doktor bende önemsemedim. Hafta ilerledikçe buyur diye düşündüm. Dün tekrar gittiğimde mide cebi hala küçük soluk borusu ya yok yada normalden küçük doğunca ameliyat olması lazım bebeğin dedi. Ve amniyosentez yapmamız lazım dedi. Mide cebi küçüklüğü başka hastaliklarin habercisi olabilir trizomi 19 olabilir dedi eşimle beni baya korkuttu ikimizde dünden beri hayatımız karardı gibi ne yapacağımızı ne dusunecegimizi bilmiyoruz. Ne gerekiyorsa yapalım dedik ve perşembe gününe randevu verildi amniyosentez için. Onunda riski varmış korkuyorum Bi yandan. Internetten biraz arastirdigimda tek doktorla kalmamam gerektiğini anladım pazartesi başka doktorada gorunucem. Başına böyle bisey gelen var mı? Ve sağlıklı doğuran. Çok teşekkürler şimdiden.