Çok zor geçiyor günler biliyorum ama sabretmeni tavsiye ederim . Benim kanamam hala devam ediyor . 8. Hafta adet tarihine göre ,ama bebek 7 haftalik , ilaç kullanıyorum. Sürekli hastaneye gittim bebeğimi rahatsız edip durdum:) şimdi oluruna biraktim hayırlısı olsun inşallah, sağlıkla gelsin ..