Şuan 36.haftadayim. Var mı aranızda aynı güne alan ? Tabi benim bebis beklerse kendisi 17-18 gün önden gidiyor, son zamanlarda ağrılarım çok arttı kendimi zor taşıyorum. Kızımda hiç böyle olmadım erkek mi böyle yoruyor yoksa ikinci gebelik daha mı zor oluyor bilemedim 😊