68pembemavi01 Hisseden var mı ben hissetmedim Adana/Seyhan da oturuyorum Instagram’dan gördüm bende. hissedenlere geçmiş olsun
mommys1 68pembemavi01 ayy hataydayım bende elim ayağım boşaldı kızım kucağımdaydı Allahtan televizyon falan sallandı nasıl korktum
Annelikmghb 68pembemavi01 bende hissettim koltugu biri sallıyor gibiydi asagi zorla indim elim ayagim titriyordu komsu sakinlestirdi birde yalnizdim evde 😟 Allah afetinden korusun 🤲
Neferut 68pembemavi01 Maraş merkezliymiş. Adananın çoğu yeri hissetmemiş aslında umarım bir daha yaşanmaz çok hissedilmiş şiddeti
68pembemavi01 mommys1 Bende ondan korkuyorum olursa hissedemezsem diye Rabbim beterinden korusun inşaAllah.
Bebekmert Gaziantep’te oturuyorum uykudan yatağın Kardolapin sesine nasıl kalkıp bebeğimi kucağıma aldığımı bilemedim
160721P 68pembemavi01 açıklama yapıldı zaten Maraş’ın anteb sınırında bir köyde olmuş oyuzden biz çok hissettik
Buseemm 68pembemavi01 Maraş dan cook nett hissedildi bende adana seyhanliyim ama marasta oturuyorum. Pazarcik yoluna yakin çok kötü salladi ya uykudan uyandik 🥺
Aeell 68pembemavi01 geçmiş olsun Allah beterinden korusun mevlam yar ve yardımcınız olsun Allah sizin ve çocuklarınızın uzune baksin bidaha böyle şeyler yaşamayalım ülkece çok yıprandık
orkidemm_ 68pembemavi01 Adana’da değil Maraş’ta oldu sadece çevre illerden hissedilmiş sarıçamda oturuyorum hissetmedim