Dün ilk defa nst e girdim ve doktorum direkt 2 haftaya doğum olabilir dedi 🥹. Son bir haftadır ağrılarım kasılmalarım var ama nasıl çıktı onu sormayı unuttum…. 37 de çatı muayenesi yapıyoruz dedi daha oda yapılmadı. doğum şekli bu belirsizlik beni ekstra heyecanlandırıyor 😁