Ben de 657 sayılı kanuna tabi bir çalışanım aynı yasa bana da geçerli, eleştirel bir noktadan da bakamıyorum bende aynı duruma geldiğimde bunu düşüneceğim elbet. Ama bir yandan bakınca da fiziki olarak bir emek vermediğin, verimli olmadığım uzun bir süreçte sana maaş verecek bir ekonomik gücü yok şu an ülkenin, eyt yetti arttı külfet olarak. O nedenle pek sanmıyorum öyle doğum izni süresini falan uzatacaklarını.
Rapor da ne kadar etik emin değilim.
Kaldı ki çalıştığınız yerde herkes isyan eder, kendi doğurmuş tüm bu izinleri kullanmış kadınlar bile doğum yapan kadına düşman oluyor bizde🤣