Odaanne az yada çok buna ben karar veririm 😏 tabikide kilo iyi birsey deil. Ama bukdr gömmek nekdr doğru? Zaten postu açan kişi üzgün olduğunu belirtiyor. Destek olup tavsiye vermek varken ,bukadr gömüp ağır yorumlar yazmak bence acımasızlık.tavsiye başka birşey, can acıtmak başka birşey 😍🤗 ve yaptığım yorumu tekrar okuyun ben tavsiyede bulundum ,son gaz devam et demedim 😚