Fatdf Merhaba anneler 10haftalik hamileyim 7 kilo aldim inanin o kadar da yemiyorum ama su içsem yariyor ve Doktorum cok kızıyor 🤔😪
KlncA Fatdf ne yaptın canım 🙈 kızmakta birazcık haklı bence yediklerini birdaha gözden geçirebilirsin ekmek , pirinç pilavı, patates, şekerli tatlı tüm gıdalar Bunlardan çok çok azaltman lazım inşallah faydası olur
Bnnr Fatdf mrb aynı durum bende de mevcut doktor tek hamile senmişsin gibi yeme dedi normalden aşırı fazlada yemiyorum 8 haftalık bende şuan bile pantolonum sıkıyor
Eda07 Fatdf suan bende 6+5 günlüğüm canim ama 1 kilo bile almadım hamile kalmadan önce zaten diyet yapıyordum diyet derken fazla yağlı seyler yemiyordum ilenmis gıdalar yemiyordum koladır cipsidir yemiyorum gayette rahatım suan istersen bir diyetisyenle konus sen
Narindmr Fatdf bende böyle alıyorum inan o kadar yemiyorum 6 haftalık oldu bir kilo aldım bile😭 çok su içiyorum günde 3 litre
Fatdf Senbibak cok sağlikli Doktorumun verdiği yemek listesi var onlari daha cok sadeve benim sorunum hamur işi meyve cerez cok seviyorum
Fatdf mucize42 inanin hiç bulandim yok 1 ayda oldu biraz sonra ne bulanti tiksinme aksine yemekler o kdar güzel geliyor ki
Fatdf Fatdf yağli pek yemiyorum ben sadece meyve ve cerez gibi şeyler cok tüketiyorum süt cok içiyorum
eymeninannesii Benim doktorum meyvede çok kilo aldırır demişti onlara da dikkat et gerçekten çok kg almışsın dikkat et canım yaa daha yolun başındasın
derya14 Fatdf Kuruyemişlerin kavrulmuş olanını değilde çiğ olanını tüketin, kavrulmuş olunca kaloriside artıyor. Meyveyide kontrollü tüketmekte fayda var çünkü meyvelerin şeker oranlarıda yüksek.
Elizveannesi Fatdf kurban olduğum öyle su içsem yarıyor olur mu 🙈 17.haftadayız 3 kilo aldım diye kendi zevkime yediğim şeyleri bıraktım, besin değeri olarak hem vücuduma hem bebeğe yarayacak şeyler araştırıyorum.. İllaki beslenmende Bi sıkıntı vardır. Bence Dr. Un daha çok kızmasını beklemeden Bi diyetisyenle görüş. En azından sonrası için bi yol gösterir sana. İnşallah boyun kilo kaldıracak kadardır. Bebekte sen de sağlıklı bir doğumla kavuşun inşallah cnm 🤲
Afraninannesi Fatdf ilk aylarda kimi insanda gaz çok olduğu için kilo aldım sanılıyor merak etme kilo alımın bir aya duracaktır, benimde çok iştahım var ve gece kalkıp yemek yiyorum 18 haftalık şuan ama 3 aydır masAllahım var tosun gibi oldum 😁 neyse tecrübeyle sabit ikinci bebeğim ilk hamileliğimde de çok erken başlamıştım kilo almaya ama bebek doğduktan sonra veriyorsun metabolizma meselesi kolay kilo alıp verebilenlerdensen hiç kafana takma canım
Fatdf Afraninannesi evet cok fazla gaz oluyorum kendimi cok şişkin hissediyorum öyle bi aradayim ki cok değişik
emineeeeee Bende 😔 doğuma 100 gün var ve daha alacağım kilo var çünkü bebek son aylarda daha hızlı büyüdüğü için yeme istediği daha fazla artıcak 😢 sağlıklı olsunlarda inşallah doğumdan sonra veririz hemen
despina234 Kesinlikle dikkat et canim sonra hamilelik sonunda 20 25 kg alip pişman olma. Lohusalikta ya da bebekle de çok kolay kilo verilmiyor ki. Onu diyenler metabolizmasi harika çalışanlar. Yoksa bebekle ilgilenirken diyet yap su iç spor yap nerede o bolluk.. bazen annen kayinvaliden yapar yersin bazen hazir bazen yerinden kalkacak vaktin olmaz. Sen şimdiden doktorun ve diyetisyenin yardimiyla kontrollu kilo alimina başla. Karbonhidratı ve şekeri kes. Bolca protein ye balik tavuk et ve süt ürünleri. Yürüyüş yapabiliyorsan o da şahane olur.
bebekteyaparimkariyerde Fatdf bende kendime kızıyordum neden 3kilo aldım diye kız sen bendende fenaymışsın aramızda bide daha 3hafta var.yediklerine çok dikkat et gülüm gerçekten Doğumda ve doğumdan sonra çok zorlanırsın.