Ebmffeg Benimde yüksek çıkıyordu ama kum dokmuyordum böbreklerde büyüme başlamıştı ondan dolayı yüksek çıkıyor dedi çünkü ilk başta kum taş vs onlardan suphelendiler ama değildi benim bide 40larda falan cikiyordu
_Mother_ Zeyazra bende baya su içiyorum ona rağmen idrara kan karışmış sık kum döküyorum gebeliklerimde böbrekte genişleme oluyor enfeksiyon dan iyidir yine de bol su tüket ki enfeksiyona dönmesin
Yellowhazal Zeyazra Yani doktorunuz değerlendirir onu ama bol su için. Yeşillik ve gıdalarınızı iyice yıkayarak tüketin.
Zeyazra _Mother_ pazartesi gideceğim bakalım doktor ne diyecek . Sizde ki rakam yukselıgi kaçti? Benim idrarda kan yok ta . Beyaz akıntı var sumuksu acaba enfeksiyon mudur kokusuz . Hamilelikten sonra çıktı önceden yoktu. Belki de eritrosit yukselıgi enfeksiyondur
_Mother_ Zeyazra böbreklerime vurduğu ve karında ki sancıya dayanamadığım için bir toz verdi tek kullanımlık gebelikte uygun onu içtim sadece onun dışında bol su dedi
Ebmffeg @Zeyazra benim yüksekti işte tahlillerde ultrasonda vs kum taş döktüğüm gözükmüyordu böbreklerden USG çekindim orda belli oldu büyüme olduğu o yüzden oluyor dedi siz bol bol su için isterseniz baktirinda bobreginize