Kızlar sancılarımı not ettim:
07.20
07.31
07.41
07.51
08.01
10 dakikada bir geliyor. Ama aman aman durulmayacak bir sey degil regl agrisi gibi.
Sanciyi karinda hissediyorum. Gercek dogum sancilari sirtta ve belde hissedilirmis ama sancilarim da duzenli. Dogum basliyor mu?