Kızlar Merhaba, öncelikle uzun olursa şimdiden özür diliyorum.
Ben forumda sadece bir okuyucuydum ve bu ilk postum. Doğumumu anlatıp, merak eden korkan biraz da destek bekleyen anneler için yazıyorum.
23 Ağustos sabahı hafif kanlı bir sıvı geldi duşta omdan bir gün önce çatı muayenesi yapıldığı için çok üzerinde durmadım. O gün eşimle dışarı çıktım kahve içtim gezdim ve akşam olduğunda eve geldim. Yemeğimizi yedikten sonra bir anda inanılmaz tuvaletim geldi ve hemen tuvalete koştum. Ama çıkamıyorum tuvaletten sürekli bir baskı ve ter su içinde kalıyorum. İshalim ama geçmeyen ve bitmeyen bir ishal. Ara ara da sancı vurmaya başladı ama ben doğum sancısı olduğunu anlamadım. İlk gebeliğim olduğundan nasıl birşey olduğunu bilmediğim içinde olabilir. Eşim hastaneye gitmek istedi ama çıkamıyorum tuvaletten. Sancılarımı tam hesaplayamadım ama 5 dakikada birdi sanırım. Ve çok özür dileyerek yazıyorum benim için çok zordu. Hızlıca bir duşa girdim ve hastaneye gittik ama yolda geçen o 20 dakika ölüm gibiydi. Hastaneye gittiğimde açıklığıma baktılar ve 4 cm dediler. Sezeryan olmak istiyorum dedim :) özelden takipliydim hemen doktorumu aradılar. Kendisi Sezeryanı kurtarma ameliyatı olarak gören bir normal doğum doktoru:) Hayır normal doğuracak geliyorum demiş. Tamam epidural yapın dedim kan falan aldılar tekrar bi açıklık kontrolü yaptılar 6 cm. Bu saatten sonra yapamayız zaten doğum yaklaşmış dediler. Olsun yapın dedim anesteziden doktor gelene kadar duşa girdim beni en çok rahatlatan şey duştu. Doktor geldi ve tekrar bir açıklık kontrolü 8 cm. Epidural olmaz artık doğumhaneyi hazırlayalım dediler. Ben bağırıyorum sancıdan inanılmaz zordu benim için. Sonra doktorum geldi ve beni doğumhaneye aldılar. Birkaç ıkınma sonrası bebeğim geldi. Sanırım tam ıkınamadığım için ebe karnıma bastırdı ama o kadar zor değildi. Zor kısmı sancılar ve bebeğin ilk kafasının çıkış anı. Dikişlerim var ve toparlanma sürecindeyim. Merak ettiğiniz şeyleri sorabilirsiniz. Hepinize hayırlı ve az sancılı çok çabuk doğumlar diliyorum :)