Kızlar 16 haftalık hamileyim. Önceden de oluyordu doktora gittiğimde ritm bozukluğundan şüphe etti halter takıldı bi sıkıntı yok çok stres yapma demişti. Son bi kaç aydır özellikle dün falan sıkıntı yaptım kalbim bekliyor gibi geceden beri normal mi yaşayan var mı? Aynı zamanda panik atak anksiyete hastasıydım ilaç kullandım belli bi dönem