Peterpan__23 direk acile git kan tahlili ver gebelik kolestazı olabilirsin ben 10 gündür yattım bu illet yüzünden dün çıktım 37 haftalıkken sezeryan tarihi verdi doktorum . Vücudumun her yeri kaşınıyordu döküntü ısırık vs olmadan karaciğer enzimlerim yükselmiş oysaki bebeğe çok zararı varmış 10 gün tedavi gördüm.