selaydab Allahım doğurdum inanamıyorum sezeryanla 🤭🤭 sabah yazmıştım buraya acaba suyum mu geldi diye suymuş
Ceydanatishka selaydab gözünaydın canımm sağlıkla yaşayın nasıl geçtii bebek nasıl küveze koyulmayacak dimi
Barlas_mom selaydab Gözün aydın canım sabah 8 de bende gidicem sezeryan olucam 9 da alacaklar 38+5 benim de. Bebek nasıl kaç kg doğdu ?