edasaribek Bugun itibariyle 21+0oldum son bikac gundur el ayak mide yanmam var sanırım hamile oldugumu yeni hissediyorum 🙈🙈 aynı durumdaki arkadaslar sizler ne yapiyorsunz ayni sikayetleriniz varmı
Fatma_Fatma edasaribek benim galiba huzursuz bacak sendromum var bol soğuk su tutuyorum ayaklarıma açıyorum pervaneyi kendi kendine kurusun ayaklarım diye sonra bol krem sürüyorum ayaklarıma anca öyle rahatlıyorum yoksa uyuyamıyorum hiç
mco edasaribek benim daha 16. haftada ama ayaklarımın altı felaket yanıyo buna bulunabilecek bi çözüm olduğunu düşünmüyorum ya muhtemelen adet olamadığımız için yanıyoruz menepozlu kadınlar gibi 😄 dimi
Baskar edasaribek ben ayaklarım için havluyu soğuk suya iyice ıslatıp ayağıma sararak buldum çareyi yoksa ayağımın altının yanmasından uyuyamıyordum
Galiba İki buz aküsü ayağımın altında bı tane buzlu şişeyi elimle tutup uyuyorum abshdhhd Ayaklı soğutucu var onuda ayaklarıma tutuyorum sürekli bidzde durum böyle 35+1 30 dan sonra başladı bende yanma eşime dokunuyorum elinde köz mü taşıdın diyo düşün
edasaribek Galiba bende dusa gitmekte buldum careyi dun ama bidahaki kontrol umde doktoruma soylemem lazm 🥲
Mirmire Galiba merhaba. Benim el ayak yanmalarım da 34.haftada başladı ve çok şiddetleniyor. Hiç bir sebebe de bağlanmadı. Nasıl rahatlama sağlıyorsunuz siz ? Uykuya hasret kaldım 😟
edasaribek Fatma_Fatma bendede sanirm o var 🤦🏻🤦🏻 sanki cok huzurumuz varmis gbi birde huzursuz bacagimiz cikti😄😄
Galiba edasaribek şekerin yoksa eğer çok normal oalbilir diyecektir doktorun. Benim her şikayetime normal normal diyip duruyo 😅
Fatma_Fatma edasaribek hiç sorma gerçekten de zaten uyuyamıyordum birde bu çıktı başıma zar zor uyuyorum bazen onda da uykumdan uyanıyorum
Aslaninannesi_ Yatmadan önce ayaklarımı ellerimi soguk su ile yıkıyorum gece tuvalete kalktığımda tekrarlıyorum 😀
Galiba Mirmire canım ayaklarıma buz aküsü koyuyorum elimede buzlu su şişesini tutup uyuyorum yada gece yatmadan buzlu şiselerden oluşan su dolu bı kova yapıyorum ayağımı elimi sokuyorum içine rahatlayinca cikariyorum su sabaha kadar soğuk kaliyo yandıkça tekrar ediyorum yada su ısındiysa buz takviyesi buzluguma eşya koyamadım buz siselerinden düşün
Mirmire Galiba bende de aynı durum söz konusu. Buz akülerini kovaya doldurun ayaklarımı daldırıyorum. Kaşıntı da başlıyoryanmadan ötürü mü bilemedim ama dayanılmayacak bir hal almaya başladı. Doğum yaptınız mı bu arada ?
Galiba Mirmire kaşıntı olmuyo çok şükür ama yanma beni mahvetti malesef ama iki gündür hava serin burada biraz daha tolere edilebilir seviyeye geldim. Daha doğurmadim az kaldı inşallah
Mirmire Galiba sağlıkla kucaklarsınız umarım 🤲🏻 ben hala ayaklar suyun içinde önümde soğutucu sabır dileye dileye oturuyorum. Bakalım sonumuz hayrolsun
Galiba Mirmire amin inşallah sağlıcakla kucağına almak tüm bekleyen annelere nasip olsun 🤗Rabbim yardimcimiz olsun zor bı süreç dayanamayıp bazen tükendiğimiz anlar oluyo ama hepsine değdi diyeceğimiz günler yakın inşallah