Esra20516 Beni birisi aydınlatabilir mi rica etsem regl olunca 3.günü hormon testi vericem ne zaman ilaçlara başlanıyor acaba bilgisi olan var mı
Bbetll Esra20516 hormon sonuçlarınıza göre aynı gün ilaca başlanıyor. Yani gittiğiniz gün. Ben 8 gün kullandım iğne. Sonra çatlatma iğnesi kullandım, ertesi gün de aşılamam yapıldı. Ben de işleyiş bu şekildeydi.
Tazeanne03 Esra20516 hsg ve sperm testiniz hazırsa adetin 3. Günü iğneye başlıyor bende 8 gün iğne kullandım 9. Gün çatlatma iğnesi vurdum 16 Mart cumartesi akşam 11 di 18 Mart sabah 11 de işlemi yaptı ilk aşılamamda şuan 27+1 haftalık hamileyim inşallah sizlerinde tutar ve bebeklerimize sağ Salim kavuşuruz Allah sağlıkla hayırla dünyaya getirsin inşallah 🤲🏻
Esra20516 Bbetll İnşAllah hayırlısıyla başlarlar hemen sizin sonucunuz çıktı mı ilk aşılama da tuttu mu acaba
Bbetll Esra20516 hsg sperm testi falan her şeyiniz hazırsa yapılıyor tabi. Ben aşılama yeni oldum 6. Günüm bugün inşaAllah tutmuştur. Allah hepimizi sevindirsin💕
Esra20516 Bbetll hsg yaptırdım smear testim de hazır sperm testini 16 sın da vericek eşim bende yarın meme muayenesine giricem regl 3.günüm de A3 hormon tahlili vericem inşAllah o gün başlar🙏🏻 Seninki de tutmuştur inşAllah Allah’ın izniyle dua edicem senin için 🥰🙏🏻
Bbetll Esra20516 Allah razı olsun en kısa zamanda hepimiz sağlıkla bebeklerimize kavuşuruz inşaAllah 😍
Esra20516 Bbetll Amin canım gelip burda sevinçlerimizi paylaşırız Allah’ın izniyle ve kolaylığıyla 🙏🏻🥹🥰
ipeekseker Bende devlette olucam evraklari verdik reglimin 3. Günü muane olup, 5inci gunu de klomene basladim pazar gunu bitti, persembe gunu kontrol yumurtamin buyumesine bagli olarak catlatma ignesi ve asilama olucam ☺
Esra20516 ipeekseker Bende devlette başlıcam Allah nasip ederse inşallah 3.gün test ver dedi acaba ne zaman başlar evraklarım hazır sayılır sadece hormon testimle eşimin sperm testi kaldı
Esra20516 ipeekseker inşAllah güzel haber alırsın hayırlısıyla 🙏🏻🥰Bana duanda yer verirsen çok sevinirim 🥹
Esra20516 ipeekseker Amin canım inşAllah sperm testini verdik 4 gün önce gayet iyi çıktı diğer verdiklerimiz gibi sorunsuz 6 gün sonra benim Usg var onu çekilip gidicem inşallah bakalım sonra süreç nasıl işlicek hormon testi de verdim onun da sonuçları çıktı doktor baksın bakalım herşeyin hayırlısı olsun inşAllah rabbim dileyen isteyen bu konu geçince gözleri dolan herkese nasip etsin inşallah içinde de bana 🥹🙏🏻