napoliten_ Kızlar ilk gebelikte sezeryan olmuştum şuan 2.gebeliğim 32+4 oldum.Sorum şu , 2. Gebelikte kaçınca hafta nst ye sokuyorlar ??
Fatmaa_D napoliten_ Kişiden kişiye değişiyor o kimisi 27 den itibaren giriyor kimisi 30 olduktan sonra bebeğin durumuna bağlı kısaca…
yigitmom_ napoliten_ 33+1 henüz nsty’e girmedim. Doktorum 35. Haftadan itibaren nsty’e alıyormus. Ağrı sızı şikayet var ise tabi öncesi de alıyordur ama hersey yolundaysa 35′te başlatıyor 🙂
napoliten_ yigitmom_ herkesin doktoru farklı istiyor o zaman anladığım kadarıyla bir sorun sıkıntı olmadıkça erkenden almıyorlar :)
Destkar Nes7616 ben de ilk nst’me o haftada girmiş olacağım buraya yazdığımda çok geç dediler genelde
Nes7616 Destkar bende devlet takipliyim orası da henüz nst istemedi , 35.de gideceğim çarşamba günü işte o gün ister mi bilmiyorum ama ben gerek görmüyorum istesene girmem yani özeldeki ssvd ci doktor da 36+5 te çağırdı beni demekki çokta lazım değil
Destkar Nes7616 tesekkur ederim. Peki 35 ten önceki muayeneniz kac kafta önceydi. Ben 32+3 te gittim 4 hafta sonra gel bir daha dedi normal mi sizce
Nes7616 Destkar evet bende 31+3 te gitmiştim 4 hafta dedi şimdi 34+6 ya randevu aldım hep güzel denk geliyor tam 4 haftada bir gittim en başından beri bakalım ondan sonra ne zaman çağıracak