Merhaba 32. Haftamda 03.08.24 çalışabilir raporu aldım 37 ye kadar. Bugün 36+6 günümdeyim pazar günü 37.haftama girmiş oluyorum. Doktor kontrolümde 37+2 olduğumda var. Çalışabilir raporu sgk tarafından 37 ye girdiğimde otomatik olarak çalışamaz olacak mı? Olmayacaksa ben e devletten nasıl yapabilirim ya da doktora gittiğimde doktorun mu sistemden bildirmesi gerekiyor yardımcı olur musunuz?