Zeliha1_ Iyı geceler kızlar belımden kasıklara agrı var karnımda sert gıbı asırı terleme heyecan var gibi uyuyamıyorum da belım ayrık gıbı sizce doğum mu geliyor?
M-Urass_Mom Canım bana da oldu iki gün önce, yürüyüşe çıktım sonra geçti. Düzenli gelip gelmediğini anlayamadım ben de senin gibi, geçmiyor gibi anlıyorsun çünkü ama hafiflediği zamanlara dikkat etmeye çalış. Bir de sürekli artıyor mu ağrın? Ben de 37+0′ım