Citirmom Son adetime göre 6+1 olması gerekirken geçen cuma bebek 5+5 görünüyordu. Bu cuma başka bir doktora gittik ve aradan bir hafta geçmiş olmasına rağmen bu sefer de 6+3 çıktım. Bu normal mi korkmalı mıyım? 6+5 olması gerekmez miydi?
Citirmom Citirmom tam bir hafta büyümüş olması gerekmez miydi sizce de? Yeni gittiğim doktor bana adet tarihine göre uyumlu ilerliyor sorun yok gün üç hafta sonra kontrole gel dedi. Geçen hafta 5+5 çıkmıştı diyemedim ona unuttun telaştan
2prensesmom_ Citirmom geç döllenme olmuş olabilir bunda korkulacak bisey yok canım 10 12 haftalarda daha net anlayabilirsin
Ervaidil Citirmom canım değişiyor ilk zamanlar gerideydi sonra 3 gün ileride oldu şimdide 1 hafta ileride o beslenmeylede alakalı bence tak neyle ilgili olduğunu bilmiyorum ama gelişmesiyle yani 1 hafta 10 gün geride olunca doktorlar bile sorun etmiyor ama
Booksandcats +-10 gün kadar oynaması sorun değil demişti doktorum 11. Haftada 12+4 çıkmıştı bir ay sonraki kontrolde de 3 gün gerideydi haftasından
Citirmom Mlsaa99 peki iki kontrol arasındaki gün kadar büyüyor mu? Benim 7 günlük değil 5 günlük büyümüş çünkü
Citirmom İnşallah benimki de bir an önce ileriye geçer🙏🏻 İnsan ister istemez korkuyor. Başına hiçbir şey gelmesin hep iyi olsun istiyorum. Allah sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin🙏🏻