haert65 Adetim biteli 15 gün oldu testim garip silik çıktı hafif lekelenmem oldu sizce hamilemiyim birde geçen ay düşük yaptım buda öylemi olur 🥺
haert65 Abla düşük yaptım üzerine bir kez adet gördüm 18 yaşındayım sence yine mi düşük olur korkuyorum sizler tecrübelisinizdir
Bbetll haert65 düşük yaptıysanız sadece 1 ay mı korundunuz Doktorunuz ne dedi bence doktora görün bugün
Smyydlgcc haert65 Ben de düşük yapmıştım kürtaj oldum. Ufak bir pıhtı kalmıştı. O düşünce korunmayı bırakabilirsin dedi dr. Kontrole giderek 1 ay sonrasında tekrar hamilelik oldu (plansızdı, olacağına ihtimal vermiyordum daha doğrusu) şu an 33 haftalığız.
haert65 Bbetll ben kürtajsız yaptım ve doktor düşün sırasında ilişki yasak sonrasında normal birisin dedi bana yani korun demedi
haert65 Smyydlgcc yaa çok sevindim bu bana bi umut oldu ben kürtajsız yaptım abla ve sonrasında 1 adet de gördüm enfeksiyonumdda vardı idrar da yine vardır düşer diye aklım çıkıyor
Smyydlgcc haert65 Enfeksiyonun varsa nioli yağı kullan. Yağdan sonra bana dua edeceksin 😊 iç çamaşırına 1, 2 damla damlatıp kullanacaksın. Hakkında hayırlısı olsun inşallah..
haert65 Hatice5855 kanamam bitince baktırdım 16 dı yani artık doktor düşmüş dedi bi kaç güne oda kalmaz demişti şimdi de belirtim var gibi ama daha adetime 14 günüm var hamilelik olmuş olabilir mi bilmiyorum
Hatice5855 haert65 gerçekten bu tür şeyler o kadar değişik ki. Kan ver mutlaka. Ben 2 ay önce kimyasal gebelik sanıp dış gebelik geçirdim gerçekten feci zordu. Allâh kimseye yaşatmasın. Kan değeri sıfırı görene kadar mutlaka takip et. Allâh gönlüne göre versin inşallah🤲
Smyydlgcc haert65 zaten idrar yolu enfeksiyonunu geçiriyor ama hamilelik şüphen varsa ilk aylarda kullanılmıyor