Kızlar rahim ağzı kısalığım ve enfeksiyonum var doktor fitil verdi (mixovul) 7 günlük.Az önce ambalajdan cıkarınca lavobo içine düştü.(sadece eşimle ben kullanıyoruz) aldım yıkadım suyla o şekilde fitili kullandım.Bir sorun olur mu sizce? :( mikrop vs? bir de koyunca anında geri geldi elimde iyice itekledim ya rahim ağzına bir zararı olmamıştır değil mi? of iyice parolayak oldum yahu