Herkese merhaba kasım sonu aralık başı doğumum olacak inşallah. Hastane çıkış seti aldım 10 lu . ~ 7 takımda 1-3 aylık takımları var. Hastane çıkış setinin boyutuyla 3 aylık takım boyutları bir zaten. Bazen gözüme az bazende eksikmiş gibi geliyor sizce yeterlimi bunların dışında tulumlarıda var kollu bacaksız tulumları. Deneyimli annelere sormak isterim fazla mı az mı 1 3 ay 3 aya kadar kullanabilirmiyim takımlarını sizce yoksa hemen büyürmü 1 3 dediğimede bakmayın hastane çıkış setiyle boy farkı yok hepsi aynı boy sayılır