Doğum yapmayı dört gözle beklediğim şu günlerde sabah sancıyla uyandım regl ağrısı gibi dayanamayacağım bir şey yoktu. Sonra kahverengi lekelenmem oldu. Aradan 3 4 saat geçti pıhtı şeklinde kan gördüm bilyenin biraz küçüğü kadardı. Nişandı bu gelen. Sancılarım hala çok degil ve düzensizdi. Sıcak duş aldım, pilates, merdiven, yürüyüs, ananas,hurma diyerek gün sonunu getirdim 😃 gece 12yi geçince 39+2 olduk haliyle wcde yine kahverengi lekelenme gördüm ve sancının ağrısı bir tık daha artmıştı. Şimdi düzenli sancım var mı yok mu onu kontrol ediyorum. Doktoruma da haber verdim bu yasadiklarimi pazartesi kontrolumuz var ama pazartesine kadR gelir belki oğlum 👶🏻