Slnalp123 Çift yumurta ikizlerimi sonunda elime alabildim. Doğum yapalı 5 gün oldu. Normal doğum yaptım. Biri 2195 Gr diğeri 2220 Gr doğdu. Küveze girmediler. Sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz
Prensiminannesiyim İlk doğumunuz mu acaba? İkizlerin normal doğum olduğunu ilk kez duydum çok sevindim bana da nasip olsaydı keşke ilk doğumun makat geliş mecbur sezaryen olcaksın dediler
Slnalp123 Prensiminannesiyim hayır ilk doğumum değil ilk doğumum 4 sene önce normal doğumdu. Ben ilk doğumumu özelde ikinci doğumu yani ikizlerimi devlette yapacaktım ama devlet ısrarla sezeryan olacaksın diyince bide yol mesafesi uzak özeldeki doktoruma gitmeye karar verdim görüşünü almak için. İlk günden özeldeki doktorum normal doğurursun dedi biri baş aşağı biri makat gelişliydi 34 hafta itibari ile oda baş aşağı döndü. Bu konuda doktorun faktörü gerçekten çok önemli
Slnalp123 Elamomy teşekkür ederim 🌸 Allah isteyen herkese bi nefeste kolaylıkla doğum yapmayı nasip etsin 🤲
Zhr-arsn Slnalp123 ne güzel küvese girmemişler sağlıkla büyütün bebeklerinizi çiğer geliştirici iğne yaptınızmı
ilaycete213 @Slnalp123 zor degilmiydi ne bilim mesela bende normal yaptım iki tane ama ikiz düşünemiyorum yani o an nasıl biri çıkar diğeri de hemen aşağıya mi geldi çok merak etim
Slnalp123 ilaycete213 ikiside baş aşağıydı aralarında 9 dk var biri doğdu rahim kendini kapattı 8 cm düştü biraz bekledik açılmasını ve karnıma bastırarak ikinci bebek geldi
Arcfat Slnalp123 ayyy çok zor cidden bende şu an 32+2 deyim normal doğum yapmak istiyorum ama riskleri var dedikleri için de korkuyorum sağlıkla büyütün bebişlerinizi hayırlı olsun ☺️🥹🥹
Slnalp123 ilaycete213 ilk doğuma göre daha hızlı ilerledi doğumun kendisi başlı başına zor ama bebekler daha küçük olduğu için doğum anı daha kolaydı
Slnalp123 Arcfat normal doğumun riskli olduğunu hiç söylemedi doktorum bana belki kilolu olsa haftalarını tamamlamış olsalar dediğiniz olabilirdi. 38. Haftaya kadar bekleseydi bebeklerim sezeryan olacaktım çünkü normal doğurmak çok zorlaşacaktı