Seymakk Hanımlar hayırlı geceler. Birinci hamileligimi 2020 Şubat’ta özel de yapmıştım. Şimdi ikinci hamileliğim ama bu sefer devlete gitmeyi düşünüyorum. Acaba devlet ikinciyi sezeryan mi yapar yoksa yine normal doğumu zorlar mı ?
Rabia97 Seymakk ilk doğumun normalse normale zorluyorlar normal doğuma engel sıkıntı olursa sezaryen yapılıyor