38+2 olduk geçen hafta pazar günü 2cm açıklık vardı şiddetli sancım da çıktı ama düzenli değildi sabaha kadar düzene girer doğurursun dediler nerdeyse 1 hafta oldu gelen giden yok alt tarafım felaket ağrı yaptı bugün el kremi gibi bembeyaz bir akıntım var enfeksiyon kaynaklı değilmiş hala beklemedeyiz onun haricinde ne suyum geldi ne de nişanım geldi karnım çok sertleşiyor ama sancım da yok 2 gündür 🙄