miraninannesii Kızlar yarın detaylıya giricem 21+3 haftaligim erkenmi acaba kimisi erken kimisi tam zamani diyor aklım çok karıştı
Yeniyeniden miraninannesii 18 haftalikien girdim ben 2 hafta sonra yine çağırdı herseyide gorunuyordu
Guzelanne56 miraninannesii ben tam 21+0 da gırdım 21-22 tam zamanı hıc erken degıl yüzü bıle nettı bebegımın