Hasret18ayaz Yeliz-35 duyarsın Allah’ın izniyle bende tam 7+0 da gidicem inşallah 6+3 olduk sabirsizlaniyorum
Smyydlgcc Yeliz-35 Kalp atışı görülür ama net frekansta olmazsa Dr size dinletemeyebilir. Duymazsanız da sakın stres yapmayın. 9, 10 haftaya kadar yolu var 🌷
Melk_plt00 Yeliz-35 bende 6+4 yarın kalp atışı için gideceğim inşallah duyarım duyarız kızlar dua edin anneler🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Yeliz-35 Melk_plt00 biz duyduk canım ama alttan normal ultrason için 2 hafta sonra çağırdı bakalım. Ama şükür allahıma
Yeliz-35 Ahsenincii duyduk canım alttan muayene sonucu ama ben pek idrara sıkışık değilmişim o yüzden alttan daha sağlıklı oldu
Melk_plt00 Yeliz-35 aaa ciddenmi maşallah sağlıcakla kucağına al inşallah inşallah bende duyarım dua et cnm bana tam 7 haftalıktamı duymuş oldun
Ahsenincii Yeliz-35 çok sevindim sizin adınıza bende yarın gidicem çok tedirginim 5+3’de keseyi vajinal görmüştük kalp atışını da vajinal mi duyarız acaba vajinal için idrara sıkışık olmak mı gerekiyor
Ahsenincii Yeliz-35 giitim bende doktora kalp atışını duyduk çok şükür 💕 adet tarihine göre 6+6’dı doktora gittiğimiz gün ama doktor 6+1 dedi o kafamı karıştırdı sadece
Yeliz-35 Ahsenincii günaydın canım biz üstten ultrasonla duyamadık o gün haftaya tekrar gidicez onun için bakalım alttan gördük kalp atışını e ilişki tarihi başka ya o yüzden döllenme o zamandır