Fatmabakanay Kızlar kafam karıştı şimdi ben ikinciye hamileyim ilki sezeryan oldu belimden iğne oldum buna doktor spinal demişti epidural ne oluyor oda belden oluyor sanırım sezeryanda olmuyor normal doğumda mı oluyor kafam karıştı 🙃
Ayse0575 Fatmabakanay spinal sezeryanda sadece alt göğüsten aşağısını uyuşturuyor, epiduralde normal doğumda belden aşağısını uyuşturuyor sancını azaltıyor az sancılı doğum yapıyorsun
Fatmabakanay Ayse0575 hııı şimdi anladım ilk doğumumda ebeye epidural sordum tavsiye etmemişti normal doğum olarak gitmiştim tabi sezeryana döndü o ayrı çok teşekkürler ☺️
Hasretk1 Ayse0575 epiduralde belden aşağı uyuşmuyor ağrıları kesiyor yani hareket kısıtlılığı olmuyor ağrı kesiliyor ama baskı yinede hissediliyor hemşireyim bende epidural düşünüyorum inşallah 🙏🏻
Ayse0575 Fatmabakanay normal doğumda aslında epidürali çok tavsiye ediyorlar etrafımda böyle doğum yapanlar çok memnunlar eğer normal doğum olursa bende epidüral düşünüyorum😊