Dyg58 Bugun kan testimin sonucunu aldım 4-5 haftalık bebeğim kasıklarım ağrıyo ara ara karnım ağrıyor Çok heycanlıyım haftaya kalp atısını görebilir miyim sizce
Hsnsarem-94 Dyg58 lekelenmen frlan var mı canım bende aynı sekildeyim sat26 temmuz benimde dün keseyi gördüm
Dyg58 Hsnsarem-94 hayır lekelenme olmadı hiç emin değilim tabi o konuda camasırım fazlaca ıslanıyor gebelikten sonra minik bişey de olmuş da olabilir
-sumos- 4+1 haftalığım 2 gün çok aşırı ağrım oldu sanırım yerleşme olabilir diye düşünüyorum ama kalp atışını ben anca 8 haftalık olunca görebileceğim maalesef