Edaakl12 Pierre cardin kabin boy olanı tercih ettim neden kabin boy olarak tercih ettim ilerisini de düşündüm pusetli olan sonradan geçme bebek arabaları çok kullanışlı değil bebek ona en az 2 yaşına kadar biniyor ve plastik üzerinde yatar pozisyonda adeta çocuk Allah korusun bişey olur eder aldığım bebek arabası demir tamamen ve yer asla kaplamıyor ekstra olarak puset tercih edebilirsiniz ama ben onu da tercih etmedim çocuğum kış günü doğacak ve dışarı çıkaramayız aşıya vs hastane olunca arabada kucakta yine bebek arabasına hastane içinde koyarım diye düşündüm. Biraz da eski kafalı anne sözü dinledim pişmanda değilim iyi ki almışım 4,5 yaşına kadar götürür bizi ilerde yine bir evladım olur sürekli olarak kullanırım 😊