tugce1003 inşallah sizin de düzelir, endokrin uzmanı olan doktor açlık şekerimin biraz yüksek olduğunu ama ciddi seviyede olmadığını söyledi. Paketli gıda tüketmemeye özen gösteriyorum demiştim doktora. Şekeri tetikleyen en önemli şey stres dedi. Ben sana şunu yeme bunu yeme desem stres yapabilirsin. Karpuz, üzüm, incir vs. hiçbiri yasak değil ama ölçülü ol dedi. Ben de abartmadan her şeyden biraz yedim. Kendiliğinden düzeldi çok şükür