Glsmkybsi merhaba, şöyle söyliyim sabaha kadar sancı çektim evde, sonra hastaneye gittim 8 cm acıklık vardı nst e bagladılar ve dogum için yeterli sancım yoktu benmde hissettiğim bütün sancılar gitmişti ama bakıldığında bebegin saçlarına kadar gözüküyordu doktor hemen suyu patlatıp cok küçük bir suni sancı verdi