Yeniyeniden bebegi hissetmem için ellemem gerekmiyor. Karnımın içinde kıpırdısını hissediyorum. Ayrıca herkesin hamileliği farklıdır kimisi 17. Haftada hissederken kimisi 22. Haftada hisseder. Ben 15 de hissettim diye sende 15 de hissedeceksin anlamına gelmiyor. Benim 2. Hamileliğim ilk cocugumuda erken hissetmiştim 17. Haftada falandı sanırım. Bunuda erken hissetim. Elim karnımda beklemiyorum dışarıdan zaten anlaşılmıyor zaten çok ufak o kadar gücü yokki bebeğin ? Ama karnımın içinde birşeyin hafif hafif hareketlerini hissedebiliyorum dedim.