Cenayyy Kızlar sağ kasığımda şiddetli bi acı var batma tarzı şuan uzandım kıpırdayamıyorım nefes alsam bile batıyor ve canımı acıtıyor iki gün öncede olmuştu ama geçmişti şimdi uzun sürdü ve uzandığım halde devam ediyor çok canım acıyor sizce neden olabilir başına gelen varmı bu haftalarda
mavisevdamm_m Cenayyy baskıdan dolayı olabilir diye düşünüyorum ya da gaz sancısı olabilir ama tedbirli olmakta fayda var eğer geçmezse acile gidin bence annem seneler önce benzer bir şey yaşamış bebek sıkışmış demişler ne olur ne olmaz
somaysee Cenayyy belki gaz sancısıdır. Şekerli bir sıcak su için eğer geçmezse acil servise gidin. Apandisit olabilir takip edin
Cenayyy Cenayyy yokmu başka kimse kusmada başladı afedersiniz bir defa ishal oldum sonra kusma başladı kusmaktan dahada acımaya başldı karnım doktora yazdım geride dönmedi bebek hareketli şükür hareketinde sıkıntı yok ama yinede korkuyorum
Eda1254 Cenayyy bendede olmuştu hareket ettikçe daha çok yanıyo canın doktorum rahmimim büyüdüğünü söylemişti
mavisevdamm_m Cenayyy ama korkmayın daha önce olup geçmiş kötü bı durum olsa daha önce de geçmezdi yine de tedbirli olalım diye anlattım
Cenayyy somaysee gazım yok aslında ama geçmezse gidicem şiddetli bi acı çünkü korkuttu beni teşekkür ederim🙏🏻
Cenayyy Mommirem evet geçti ayran içtim o gün iki üç bardak omu etki etti bilmiyorum ama bulantı geçti ishal az devam ediyor ağrımda sabah uyandığımda geçmişti çok yürüdüyseniz ağrı ondan kaynaklı olabilir benim ondan kaynaklıydı sanırım
Kbrakrs Ben bi gece çok kusmuştum, acile gitmiştim 37 idim tam; kusma açılma belirtisiymiş , alttan muayene ettiler 3 cm açılmam başlamış 🤗
Cenayyy Kbrakrs ay inşallah benimde öyledir haftaya gidicem kontrole bel ağrım arttı ishalimde var ara ara kasık ağrısı ve bu aralar çok toplanıyor bebek umarım açılmam oluyordur yaklaşmışızdır artık🥰
Kbrakrs Cenayyy başka belirtim yoktu canım, geceydi kustuğumda midem boşalmıştı ; Allah biliyor ya ben zehirlendim falan sanmıştım. Doktor eve göndermek istemedi 3cm ile ; kağıt imzaladım 4 gün sonra sabaha karşı da suyum geldi 7cm ile gittim 3 saat içinde normal doğım yapmıştım ☺️
Cenayyy Kbrakrs ay ne güzel bir doğum olmuş hızlı açılmanız olmuş darısı başıma inşallah 37ye giriyorum sağlıkla sevgiyle büyütün bebişinizi🥰❤️
Cenayyy Eda1254 olabilir sonlara yaklaşıyoruz artık sabaha geçincede korkum gitti bende ona bağladım teşekkür ederim🥰🙏🏻