-Nazli7- Ya kızlar benim gibi olan var mı moralim bozuluyor artık evet kilo aldım baya aldım ama odemim kilodan daha fazla felaket yani yüzüm elim hele ayaklarımı hiç söylemiyorum yani.
Tugbagol -Nazli7- şekerinize baktırdınız mı acaba? Bende çıktı da şeker de ödem yaptırır şişirir demişti doktorum.
Kardelencuce Tansiyonunuza dikkat edin yüksek tansiyon da ödem olabiliyor bide tuzu azaltın tuzufazla kaçırdığınızda da oluyor her ikisi de başıma geldi cok sismistim sizin dediğiniz gibi
Elifsvl O haftalarda benim de deli dehşet şişliğim vardı. Şeker yüklemesi,tansiyon vs hersey normal olmasına rağmen. Şimdi 38.haftadayım o haftalara göre ödemmim daha az
Gulseren0 Yanlız değilsin dostum bende 32 haftalik hamileyim her tarafım sis evet kilo aldım ama şişkinlik daha cok bende🙃