37+2 deyim ya sizde de varmı benim gibi deli deli kaşınan kanatana kadar kaşınıyorum bir haftadır başladı bacaklarım yara bere içinde hadi göbeğimi anlıyorum çatlıyo çatlak yerler kaşınıyo ama vücut neyden olur ki doktoruma danışcam bir pazartesi randevum var 🤷🏻♀️