Cansu1111 gözümüz aydın hayırlı olsun bir serklajlı olarak böyle postlar görünce hem seviniyorum sizin adınıza hem de umutlanıyorum Allahım bende dahil olmak üzere tüm serklajlılara da zamanında sağlıkla hayırla doğum yapmayı nasip eyle yarabbi. Bende 18 de acil serklaj oldum 21 içindeyim Şuan genelde yatıyorum lavabo yemek yemek haricinde , tek tek çok daraldığıöda bi iki tur atıyorum evin içinde 🤭serklajdan doğuma kadar olan süreciniz nasıl geçti arada minik sızılar baskılar olunca insanı ekstra tedirginlik basıyor, bir de normal mi oldu sezeryan mi acaba