mcansu Shams97 valla beklemekten başka çare yok gibi 😬 yine de ilaç al en azından bir tık daha dayanılır hale getiriyor
Baby_B Shams97 İlaclada gecmiyor Bu bir sürec bence Cok agir gecirdim Suan 12.haftadayiz kusmam cok azaldi,bulantimda azaldi cok sukur🙏 Kac haftaliksinix?
Hasret3449 Shams97 canım ben de o öyleydim bu bulantım çok fazlaydı koku hassasiyetim çok fazlaydı dayanamıyordum 10 kg verdim Prilam Dr kullandim Şu an 17 haftalık üç gündür geçmiş çok şükür
Gizemiii Shams97 maalesef ne yaparsan yap geçmiyor tek çare serum bulantı için serum alınca hafifliyor ama kısa süreliğine..
Annelikmghb Shams97 benimde 12 haftaya kadar aşırı bulanti oldu kusmadim hic prilam vermisti o cok iyi geliyor çünkü doktorum kusma öğürme bebegin tutunmasi icin sıkıntı demisti az ve sık yemen gerekiyor demisti