Buse_yalcin Kızlar 15+4 teyiz. Sanki böyle içimde bişey hareket ediyo gibi ya da başka bi şey anlatamıyorum. Canım yanıyo saniyelik sürekli bu normal mi
Gamze_dn Buse_yalcin norml canm boyle sanki iceriden etimi yoluyor gibi.Suan bendr 27 haftaligjm derimi delecek gibi acitiyor .Bu haftalara sende gelince o aci neymis ki den